Trött som fan!

Jag och Tsenat sitter i datasalen nu i skolan med några sjuka åttor. Tsenat sa att hon behövde jobba mer på sin so uppsats vilket faktiskt är sant men anledningen är att jag är här är bara för att sitta vid datorn haha.
Fast jag själv var ju tvungen att dra en liten lögn och fick säga att jag också skulle hålla på med min so uppsats, fast jag faktiskt redan är klar med den. Helt otroligt!
Fråga vem som helst. Jag och skolarbeten det funkar lixom inte ihop, men den här gången är jag faktiskt nöjd med mitt arbete. Och jag ska fan minst få ett VG.
Alltså gud jag längtar redan tills imorgon! Både Tsenat och Felicia har bett mig ta med mig vodka till skolan imorgon haha.
Ni får tycka att det låter hur sjukt som helst att hinka i skolan men det är fan kul, prova själv det är verkligen inte första gången för mig. Inte sista för den delen heller. 

                        


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, trevligt. ;) <3

2009-02-09 @ 10:51:27
Postat av: Suryoyo

hah duu langar :D

2009-02-09 @ 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0