Syslöjdslektionen

Har kommit hem från sista lektionen för ett tag sen som var syslöjd. Och den var ju lite halv rolig.
Först när jag går in på lektionen så står det en annan lärare där som jag aldrig sett, och eftersom det här var min första gång jag gått på syslöjdslektionen sen vår terminen börjar så är ju det förståerligt haha.
Fick iallafall reda på att hon ska vara där som extra hjälp typ.
Iallafall när jag började på min gröna "skortklänning" så kommer hon fram till mig och säger, gillar du grönt?
Och jag misstolkade det helt och hållet så jag typ stirrar på henne och ba ehm v-vaa? Tur att jag inte svarade ja då haha.
Hon kolla iallafall på mig ett bra tag innan hon säger, ja du har grönt på dig nu och du syr ju med grönt tyg så det märks att du gillar grönt.
Till nästa lite halv roliga grejj så kom Susanna försent till lektionen, hennes förklaring var men jag trodde vi började senare.
Syslöjdsläraren som jag verkligen hatar säger då, tro kan man göra i kyrkan.
Och vad säger skojare Khaled då? Eller i Moskén.
Haha, men nu ska jag iallafall gå och äta, håller på att hungra ihjäl!

Kommentarer
Postat av: sevda

HAHAHAHHAHAHAHA omg döör alltid av garv när hon säger "tro kan man göra i kyrkan!

2009-02-03 @ 20:30:00
URL: http://sevdas.blogg.se/
Postat av: DJ KHALED:D

Alltid tro gör man i krykan eller mosken..

2009-02-04 @ 20:19:46
Postat av: doriiiiina den fiiina

nadia för din skull :D



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! khaled största inbjudare på suzis å marias konversation hahahahahaha tro kan man göra i moskén hahahaha!

2009-02-05 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0