Sniffa aldrig pop rocks ..

Jag säger bara att pop rocks är ju det roligaste godiset att käka. Det är inte bara gott utan riktigt underhållande också haha.
Eller jag vet inte, jag får ju sånna här ryck och får en 8 årings humor men vafan, alla tycker väl pop rocks är roligt?
Alltså den där känslan man får i munnen när det bara smäller, skitkul ju!
Men jag säger bara en sak sniffa fan aldrig det.
Okej visst jag kanske låter helt sjuk som provar att sniffa lite pop rocks i näsan men jag blev så himla nyfiken. Och tänk er så som det poppar i munnen inne i näsan! Inte alls bekvämt, eller roligt ..
Om jag tänker efter så har hela min dag bestod av barn godis typ. Ja men ni vet sånt här färgglatt godis, kul ibland haha.

                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, pop rocks forever! XD

2009-02-09 @ 22:14:42
Postat av: Anonym

Haha, pop rocks! XD

2009-02-09 @ 22:16:34
Postat av: Melina

hahaha du är ju sjuk ;D

2009-02-10 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0