Smoothie!

Yo yo .. Har precis gjort en supergod smoothie, milkshake eller vad det nu är .. Förresten vad är skillnaden mellan smoothie och milkshake? Jag har alltid undrar det eller ah jag tror det är att smoothie är gjort av riktiga frukter som man mixar direkt eller? Det måste väl va så.
Jag måste bara säga att det är roligare att göra smoothie än vad man tror haha, och skitott blir det också.
Min blev iallafall det men ah .. Vad ska man göra när man har talanger i allt?haha;)

Det här bestod min smoothie av iallafall:

2 dl frysta bär (hallon, blåbär)
En halv banan
En halv dl juice
Ta så mycket glass som du känner för
Lite youghurt och krossad is.
Mixa sen ihop allt och tillägg kanel, skitgott!





Usch har ingen smink but well, well .. Haha måste ju göra reklam för min smoothie!


Kommentarer
Postat av: J

Den såg nästan läskigt god ut!

Måste nästan gå ut i köket och kolla om jag kan göra nått liknande... :-)

2009-02-14 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0