Skaffat pengar, och nu prinssestårta som belöning!

Så, nu är det mesta klart får jag hoppas.
Har planerat med några andra tjejer att hyra en lokal på fredag och festa. Men eftersom jag inte hade några pengar att hyra lokalen idag som kostar 200 kr så bad jag min underbara bror Alle att sticka upp för mig vilket han gjorde. Så han kommer få tillbaka pengarna på lördag.
Idag skulle jag och Susanna egentligen gå och hyra lokalen som är på hennes gård, därför var hon tvungen att göra det för tydligen så får bara folk som bor i det området hyra.
Men hon var tydligen i rinkeby så det får bli att jag går med henne imorgon efter skolan.
Nu ska jag iallafall äta prinsesstårta. JAAAG ÄLSKAAAR PRINSESSTÅRTA haha :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad gott! :)

2009-02-11 @ 12:45:20
Postat av: Felicia

Vad gott! :)

2009-02-11 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0