Ska skaffa linser

Shuhu! Sitter här nu och kollar runt på internet efter linser.
Jag har funderat och tänkt att skaffa linser flera gånger men det har aldrig blivit av men nu ska det fan bli det! Och eftersom jag har bruna ögon så funderar jag på att beställa ett par blåa linser och ett par gröna.
Jag har ju frågat vad folk tycker men hälften säger prova gröna och den andra hälften säger blåa så jag tänker prova båda nu.
Har hittat två linser som jag gillar på www.fargadelinser.com och jag tror faktiskt jag har bestämt mig för att ta dom, så det blir nog att jag beställer dom redan ikväll! Och när jag ändå är på internet och beställer så ska jag beställa ett nytt foundation på Sheer Cover eftersom jag verkligen behöver ett nytt.

       

Kommentarer
Postat av: Frida Lynn

Du blir nog fin i de ögonfärgerna :)

2009-02-09 @ 10:21:35
Postat av: Felicia

gud vad kul :) längtar att få sig dig i linser!<3

2009-02-09 @ 10:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0