Pigg som fan

Alltså jag vet inte vad jag ska göra. Jag är pigg som fan och hungrig för den delen också.
Hungrig är ju lättare att göra någonting åt, har precis rostat en macka som jag ska äta snart och sen vet jag inte ..
Jag behöver verkligen gå och lägga mig för att orka upp imorgon med tanke på att jag typ försover mig varje dag men jag är så himla pigg och rastlös! Ganska så jobbigt eftersom det inte finns så mycket att göra just nu.

Haha Alle var förresten helt fucked up idag som vanligt och började flörta med Sofi och allt .. Haha, läste precis deras konversation via facebook och asså ..
O to the M to the G va jag garva.
Alle chill down with your meditation a bit! Jag menar du tänker inte alls när du är hög har jag märkt, och imorgon när jag visar dig kommer du inte komma ihåg någonting :P
Anyway bro, your conversation is officialy up on my blog now haha:

Tha Wayne
hahahahahah så du festar hela tiden
Sofi
mjoo (A) :P
åh i helgen ska jag få min martiniflaska av min kompis me x)
Tha Wayne
oj oj det är nice
Sofi
alltid x)
Tha Wayne
kanse får man joina
Sofi
Kom hit dåe ;)
Tha Wayne
drop like it like its hot :D
Sofi
mjaaså :D
Tha Wayne
yea aha I come with little weed in the left hand and some sizzurp in the right hand yaa dig ;D
Sofi
Mjaaså ;)
Gört :D
spränggött såe x)
Tha Wayne
yeaa whish some more babe ?
Sofi
Yääs! ;)
Tha Wayne
tell me
Sofi
Lil Wayne ofc :D haha xD
Tha Wayne
yea his me homie you now so him coming to babbbbeeeeeeeeeeeeeee
young weezy and young alleeey baaabyyyyy ;P
Sofi
Mjaaså ;) that's nice ;)
Tha Wayne
yeahhh its so fucking niceee
Sofi
oh yeah (;
Tha Wayne
lol you whant to se some fuckad upp
Sofi
Yeah :D
Tha Wayne
Young MoNey!!!!! y The Game eres el puto amo de Compton..the real gangsta..
Sofi
mjaaså ;)
Tha Wayne
lol
va lyssnar du på
Sofi
Nothing Else Matters - Metallica just nu, men sen kmr de en hel rad låtar me Weezy baby ;)
Tha Wayne
whaatt how can you listen to metallica
Sofi
mäe åh, den låten äe skitfin x) dom andra äe kassa >< haha :P
Tha Wayne
yeah yeah whatever girl
haha :P
yunug money yuong mula
Sofi
jaa x)
What's a goon to a goblin nue ;)
Tha Wayne
nothin nothin
u aint scarin nothiiiin
Sofi
sprängbra jue :D
Tha Wayne
ah ska sätta på den nu hah
Sofi
gör :P
Tha Wayne
yeah young mula in tha house yeah yeah young young young mula babby
Sofi
haha :P
göru mer än att lyssna på musik dåe? :P
Tha Wayne
you now me and me homeis zip on tha sizzurp
Sofi
nice x)
Tha Wayne
yeaaa you shoude be here
Sofi
Yeah :P I should x)
Tha Wayne
you would
and you could
Sofi
Absolutely :P
Yeah, and how ..? I don't have any money or anything ..
Tha Wayne
its oki you know I tolded you abouy my jet plane ;)
Sofi
Yeah, come then ;)
Tha Wayne
yeah you know I have just boarded a plane without a pilot and so highh right noww
Sofi
haha, that's cool ;)
Tha Wayne
yeahhh wohdiiiiiii
lölö
Sofi
wohdii? xD haha :P
Tha Wayne
yeah u know waynes whoodeey
Sofi
yeah
:P
but call me when you are near my house then, hah ;)
Tha Wayne
yes iam going to scream your name outside your window too
Sofi
haha, Do that :D
Tha Wayne
you know gå ner på knä också men med en sizzurp flaska istället för en ring ;)
Sofi
Hahahhaa xD
gört ;)
Tha Wayne
jag hoppas du tar emot flaskan då :o
Sofi
Klart :D
Tha Wayne
and ,me and wezzy
Sofi
mjoo x)
Tha Wayne
yeahh 3soon :D
Sofi
Yeah :D
Tha Wayne
nooo i forget 6 soon me wezzy rahsood cashwan turk and me pap Birdman
Sofi
:O okääy .. haha xD
Tha Wayne
what yuo maen :O ? too mcuh for you ?
mean*
much*
:D
Sofi
no no, it's okääy, just, so many names first, hahahha xD
Tha Wayne
yeah yeah do you thing baby
Sofi
haha, sure
Tha Wayne
shotgun boodii who hey hey boooooodddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sofi
:D
Tha Wayne
we did it before and we did it again ;)
Sofi
oh yeah ;)
Tha Wayne
so put your hands up if we did it before ;D
Sofi
mjaaså ;)
Tha Wayne
drop it like its hot girl What, what, wha drop it like its hot
Sofi
Lights Camera Action ya dig?
Lights Camera Action ya dig?
It's showtime, it's showtime, show me yours show you
haha XP
Tha Wayne
whoo who who lil mama whoo who lil mama
hahaha :D
Sofi
den äe ju sprängbra :D
Tha Wayne
yeh baby
Sofi
;)
Tha Wayne
yo mama shake tha ass whoo lil mama
Sofi
Don't Even Care We Could Do It Anywhere
Bust One In The Elevator,
One In The Stairs.
;)
Tha Wayne
just seperate your legs ;)
Sofi
On The Arms Of The Chair ;)
Tha Wayne
yeahhh i knowww
and yooouu knooow
Sofi
yeah ;)
Tha Wayne
yeahhh iam bosss
Sofi
mhm .. really..? ;)
Tha Wayne
yeahhh its tro
Sofi
naah, wayne is ;) haha
Tha Wayne
I learned to be a boss from my boy wayne and Iam just hustler maintaining cashmoney like Lil Wayne :P
what whoo drop like its hot nigggaaaaaaaaa
Sofi
Mjaaså ;)
Tha Wayne
yeahh so i can learned you to be a boss to maybe som day next week in the bed maybe lol
Sofi
maybe ;)


Kommentarer
Postat av: pelin

hahhahahahahahaha vaasköööööön din bror eee hahaha

2009-02-16 @ 10:51:35
Postat av: Sofi Lille

HAHAHAHHAHAH XD Så¨jävla roligt vare, garva som faen xD

2009-02-16 @ 15:49:48
URL: http://nogg.se/sofilille

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0