Paniiik!

Jag hade seriöst panik imorse alltså .. Jag vaknade för att gå till skolan bara för att snacka med den där tjejej konsulenten eller vad hon nu heter.
Hon skulle ju ge mig min kod så att jag kunde logga in på gymnasieintagning för att välja gymnasium och när jag väl kommer ner så är hon inte där!
Och senaste dagen att söka in är lixom på måndag men jag har hört av flera som säger att sidan kan krascha om man gör allt på sista dagen och jag vill verkligen inte råka ut för det.
Så jag hade en enorm panik när jag lämnade skolan för att gå hem igen.
Alla som ska söka på gymnasium har ju egentligen fått lösenordet hemskickat till sig men jag hade tydligen tappat bort mitt men när jag kom hem från skolan vände jag ut och in på halva lägenheten och tur som det var hittade jag den!
Så nu ska jag skriva in några gymnasium som jag vill börja på och så får vi helt enkelt se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0