Orkar inte ..!

Jag har damp på min ena brorsa, jag är smått irriterad på allt och jag är skit trött! Och allt har sin förklaring men usch fan va jag inte är på humör alltså ..
För det första så har ju dagen börjat ganska så bra. Ja inget negativt iallafall.
Åkte med min syster till min moster efter skolan och åt lite där innan vi åkte tillbaka till henne där jag jag skulle prova mina linser som äntligen kommit!
Jag blev verkligen jätteglad när min syrra berättade att dom kommit så jag trodde ju det här skulle bli en lyckad dag men nejnej .. Är så .. Gaash kan inte ens beskriva, stör mig bara på allt nu.
Iallfall dom jävla linserna är ju skitsvåra att få in i ögonen och jag har verkligen inte tålamod så jag får damp efter två minuter, jag orkar verkligen inte prova. Så nu har jag gett upp och jag som skulle ha blåa linser på mig imorgon i skolan .. Nej nu blir det inte så.
Och den jävla linsvätskan som man ska tvätta linserna med, har fått så jävla mycket i mina ögon nu att dom är rödsprängda, man skulle kunna tro att jag rökt på något riktigt grovt och varit hög i timmar.
Och eftersom den där vätskan svidit i mina ögon i en timme nu så är mina ögon sjuukt trötta! Känns som jag inte sovit på flera dygn ju. ..
När jag äntligen kom hem trodde jag att jag skulle bli på bättre humör, vilket jag inte alls blivit eftersom jag precis fått ett sms från Susanna att lokalen inte var ledig i helgen.
Jag får daamp! Jovisst jag överdriver säkert, men just nu bryr jag mig inte för jag känner som jag känner och jag pallar inte med nåt! Guuud ..

Kommentarer
Postat av: Felicia

stackare, du får jobba lite mer på linserna,det kommer nog funka till slut ska du se. :)



Nej, vad tråkigt att lokalen är upptagen!! :(

2009-02-12 @ 14:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0