Nebbes födelsedag!

Shit vad jag längtar till att den här skoldagen ska ta slut. Som tur har jag bara en lektion kvar och det är bild, wiho :D
Efter bilden ska jag och Suzi gå och hyra den där lokalen som jag pratade om igår och då är jag mer än halv vägs klar!
För hinken är fixad, en annan grejj som jag snackat med Jenin om kommer också bli fixad. Och nu lokalen idag som vi ska ha på fredag. Jag längtar redan asså det kommer bli peeerfect!
Juste, det är Nebbes födelsedag idag också, vi sjöng till honom i matsalen. Säger bara grattis till honom :D <3

Kommentarer
Postat av: doriiiiina den fiiina'

fuuuuuck festen blir inte av längre :'(

ska lägga en gråtkalas nuu buuhu :'(

2009-02-11 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0