Nebbe och Khaled ska ut och hinka! :D

Kort sammanfattning om denna dag, till att börja med, så jävla seg! och jag blir förvånad asså :O Fredag brukar vara en rolig dag men nej, nu var jag så jävla trött. Ska verkligen bli skönt med helg säger jag bara!
Nebbe och Khaled ska iallafall ut och hinka idag så dom kom och frågade mig om jag kunde fixa vodka, och eftersom jag ändå skulle be min bror fixa åt mig så köpte han ut åt dom också.
Så nu har jag precis varit nere och mött Khaled och Nebbe i min bort, "levererat" lite grejjer och vad ska man säga? Hoppas killarna får en rolig natt, för jag gav dom lite mer allvarliga grejjer en bara en vodka flaska.
But shiss .. Have fun! Men jag sa åt dom att ta det lugnt ändå, vill lixom inte ha dom på sjukhuset eller nåt, så sån allvarlig grejj fick dom med sig, med lite vodka och annat.

Kommentarer
Postat av: tsenat

haha ja vi e ju värsta lagarna, öhh eller inte! :)

men hörrööö, jag kan bara få tag på dej genom bloggen, så höör av dej! vill veta hur det blir imorgon

yours dearly

och om vi inte hörs imorgoon..

GRATTTTIS PÅ 16ÅRS DAGEN NADIA BONOMO!

HOPPAS DU FÅR EN UUUUUUUNDERBAR FÖDELSEDAG!!

ÄLSKAR DEJ STORA FLIKKKA :'D<333

2009-02-06 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0