Missade nationella provet!

Hur missar man ett nationellt prov egentligen? Jag gjorde det iallafall eftersom jag inte var i skolan igår så jag fick ingen information om när vi började. Så jag trodde ju vi började enligt vanligt schema, vilket är klockan tio.
Jag hade så jävla fel, vi började klockan nio så jag dök upp klockan tio och min lärare fick damp på mig och sa att jag skulle få göra omprov. Plus eftersom hon redan var så arg så började hon nämna massa andra saker som inte ens hade med det här att göra som att jag skolkade för mycket och bla bla bla ..
Nu sitter jag iallafall i datasalen med mina älsklingar Tsenat, Pelin och Dorina och ja .. Christian haha.
4 Girls and 1 guy .. Men vi är snälla flickor :D

Kommentarer
Postat av: doriiiina den fiiina'

hahaha vilka snälla flickor?

2009-02-03 @ 11:29:40
Postat av: tsenat

hahahha ja det vart ju kul -.-

2009-02-03 @ 16:35:31
Postat av: Suryoyo

faaan! I wanna' some bad girls ;)

2009-02-03 @ 16:36:44
Postat av: DJ KHALED:D

Hhahahahahaha smuts christian öppnar inte smuts!

2009-02-04 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0