Miiiiin gardeerooob! =(

Asså jag gillar verkligen inte min garderob. För det första är den helt ful, för det andra är den för liten och helt proppfylld. Och nu kommer vi till det orättvisa här, min mamma har ju typ tre skit stora garderober medans jag bara får en!
Jag har sagt till henne flera gånger att hon ska ge mig en garderob så att jag kan få mer ordning men det blir ju aldrig av ..
Jag har iallafall vänt in och ut på hela min garderob nu för att kolla igenom mina kläder, shit det ligger kläder över hela golvet :O 
Men jag måste se vad jag ska ha med mig till Marocko så vad ska jag annars göra!?
But one thing I know I just have to bring is my lovely towel haha ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhahahahHHHAHAHAha nice handduuuk!

2009-02-19 @ 01:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0