Måste verkligen gå och lägga mig

Precis som jag också trodde så hade inte min mamma någon vettig förklaring till varför hon inte tidigare gett mig hennes bankomat kort. "Jag glömde." Jaja hon ska fan tacka att jag hade hunnit lugna ner mig och var på ett av mina flummigaste humör.
Har precis kollat klart på en skräckfilm med Emilia, vafan den nu hette .. Dark floors nånting.Inte alls läskig mest bara .. Ah jag vet inte men jag skulle inte vilja se den igen den var typ "tråkigt läskig."
Nu måste jag iallafall gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon. 00:47 är inte alls sent för mig egentligen men tänk på att jag, som faktiskt försover mig varje dag ska orka upp! Ja då måste jag fan ta och lägga mig snart. Det tragiska dock är att min himla katt löper på och mjauar som fan haha, hon vill ha en kille att göra barn med!
Säger bara att om jag ska kunna sova inatt så ska hon inte få sova med mig inatt iallafall.



Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, vad roligt det lät! XD

"hon måste ha nån kille att göra barn med" haha XD

kattungar menar du väl ;p

p.s fett söt bild på dig och din katt! :)

2009-02-06 @ 23:50:20
Postat av: Niklasdaking

jaaa.. =O

rakt på sak bra grejer det. :S

2009-02-07 @ 02:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0