Måste laga mat

Äntligen hemma igen! Har lämnat ungarna hos syrran i Älvsjö och är tillbaka i Solna nu, asså jag fattar inte men helt plötsligt bara sådär blev jag så jävla trött. Och kom på att jag måste göra mat nu också eftersom mamma jobbar kväll och kommer hon hem och ser att det inte finns någon mat, då är det mig hon dampar på.
Jag förstår inte, jag har tre äldre brorsor här i hemmet och ingen av dom kan laga mat!
Nu när jag tänker efter lite så protesterade jag en gång mot mamma och sa att jag inte tänkte göra något mat och frågade varför inte nån av killarna kunde göra mat och då säger min ena brorsa: Tjejer är till för att laga mat, sära på benen och se snygg ut.
Hah, nu kommer säkert alla killar hålla med och alla tjejer ge data skärmen en sne blick, tro mig jag vet.
Men vad är inte ni killar för oss tjejer då? Exakt, vårat lilla "underhållningsment". Vet att det inte finns något sånt ord men haha, ni fattar!
Aja, ska gå och göra lite mat nu. Även om jag verkligen inte orkar!
Förresten sätter upp bilderna på tröjan nu också, pussar!


Kommentarer
Postat av: E E B O S A

SV: Tack så mkt, vad glad jag blir!

2009-02-02 @ 22:29:10
URL: http://eebosah.devote.se
Postat av: Alle

hahahahahhahah det stämmer ju .. :P

2009-02-02 @ 23:27:42
Postat av: Felicia

hoppas att det smakade bra ;)

vad lagade du för nåt?

p.s fin tröja, du borde andvända den i skolan nångång! :)

2009-02-07 @ 00:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0