Mår illaaa!

Okej det här är inte alls kul.
Min mamma kom hem vid ungefär nio tiden och det första hon säger till mig är typ, kom inte nära mig jag har fått maginfluensan! Och så fort hon sa det så tvärstanna jag typ med skit stora ögon och började backa därifrån.
Jag vill absolut inte bli sjuk! Speciellt inte ligga hemma med maginfluensan.
Men jag tror faktiskt oturen har vänt sig mot mig eftersom jag duschade nyss, och när jag duschat klart så känner jag hur jag börjar må jätte illa.
Och jag menar .. Jag tror, eller ja .. Det måste ju vara min mamma som smittad mig men hur!?
Jag vet att man jätte lätt kan bli smittad, särskilt när det handlar om maginfluensa men jag var ju "nära" henne i typ bara två sekunder.
Asså gud vill verkligen inte må illa, vill inte få maginfluensan! Inte alls kul :(

Kommentarer
Postat av: mohammed

aaaw stackars dig(A)<3

2009-02-04 @ 23:06:07
Postat av: lavisa

tack gumman! :)

2009-02-04 @ 23:39:15
URL: http://pretend.devote.se
Postat av: sannie

ha en fin dag! :)

mvh Sannie the pinnk fuzzy bunny

2009-02-05 @ 13:34:40
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=cyipumb1ox82kju543280

2009-02-05 @ 13:34:46
Postat av: Felicia

usch, stakare! tråkigt! :( <3

2009-02-07 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0