Jag får damp

Okej, jag var i solna centrum idag, kom hem nyss.Men hade jag några pengar? Neej! Skulle jag ha några pengar? Jaa!
Asså jag har en sån jävla damp nu på min mamma som väcker mig innan hon ska gå och jobba och det var typ runt klockan åtta.Bara för att säga tar du ut pengar till mig? Ja, hade jag svarat.
Har hon lämnat sin himla plånbok hemma? Neej! Har hon lämnat sitt bankomat kort hemma? Neej! Och inte heller ens brorsans bankomat kort som hon hade.Han som skulle ta ut pengar åt mig idag asså jag säger bara fan!
Och jag bara väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan få dampa lite på henne.Hon säger att jag ska ta ut pengar åt henne och ändå måste hon ha glömt lämnat plånboken hemma, hur bär man sig åt?
Och allt det här slutade med att inte jag fick något att handla :( Not funny at all ..

Kommentarer
Postat av: Felicia

ajdå, det var ju inte så bra. :/<3

2009-02-06 @ 23:43:08
Postat av: hasso

yea yea du galan thats wazuuuup

2009-02-07 @ 03:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0