Hårfärgning imorgon

Jag måste ju verkligen fixa mitt hår ju. Ni alla ser ju hur kaosat det är!
Jag pratade med mamma lite tidigare under kvällen när hon kom hem från jobbet, och när jag visade henne mitt hår och mina stora tårar ja vad gör hon? Hon garvar.
I en halvtimme satt jag säkert och klagade på mitt hår och berättade sen för henne att jag måste köpa ny hårfärg imorgon så jag kan försöka fixa mitt hår något bättre iallafall.
Och då kommer min bror och säger att han tycker jag borde låta mitt hår växa lite så att jag sen kan klippa bort det slitna och mamma säger bara då: låt henne hålla på att färga tills håret ramlar av!
Haha, ja eller nej jag vill ju inte att mitt hår ska börja lossna, men jag kan ju inte gå runt såhär heller ju!?

                                  

Kommentarer
Postat av: safwaaaaaaaaaan

hahaha va gör ni??

2009-02-13 @ 00:23:48
Postat av: safwaaaaaaaaaan

haha va gör niiiiiiiiiiii???

2009-02-13 @ 00:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0