Gymnasievalen äntligen klara!

Jag är så himla besviken på mig själv för kämpar jag verkligen så kan jag få höga betyg, men jag orkar inte! Det är det enda problemet, jag orkar inte och när jag pluggar så känns det som jag inte får tid till något annat sen.
Jag har bara två ord till mig själv nu när jag hamnat i fucking skytteholmsskolan och det är jag suger.
Jag orkar ingenting i skytteholm alltså plus skolan enligt mig och många andra är inte alls bra. Jag fick tre ig:n den här terminen för ingenting! Och min största chock var hemkunskapsbetyget som sänktes från MVG till IG, en fråga bara .. En fråga .. HUR FAN LÅTER DET?!
Men jag ska inte bli irriterad på det igen, fick typ ba 160 p eller nåt, kommer inte ens ihåg. I hagalund fick jag åtminstone 215 tror jag det var.
Aja, trots mina dåliga poäng så har jag bestämd mig för att gå i linjen Naturvetenskap, för jag ska faktiskt kämpa upp mina betyg nu i vår. Jag vet att jag kan!
Har iallafall sökt in nu på gymnasiumintagnig haha, kom fram till 18 gymnasium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0