Good morning people!

Godmorgon, vaknade nyss av att Valentino väckte mig! Inte det skönaste om man säger så, jag vill ju verkligen sova ut på mina helgdagar.
Jag kollade nyss igenom alla bilder som jag tog igen eftersom jag var så jävla trött igår och knappt kunde reagera men fan va jag garvade åt dom idag då!
Emilia har iallafall inte vaknat än, hon gillar väl också att sova ut.
Min ena brorsa sover också och han måste fan vakna snart för han har lovat mig ett par nya skor! Tro det eller ej ;)
Nu ska jag och Valentino gå och äta lite frukost iallafall så får vi se hur dagen blir.

                            

 Hitta en "act like gangsta" bild på Valentino och brorsan haha.


                           
 
Och igår påvägen till Solna så fick Emilia lust att strippa lite på stålpen.Eller ska jag säga "pålen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0