Glad alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag eller vad man nu säger .. Själv är jag .. Eller ja jag skulle varit glad om det inte vore för min ena fittbrorsa som håller på att jiddra .. Menmen, nu ska jag inte börja snacka om det så jag blir irriterad igen utan jag försöker tänka positivt!
Lyssna lite på Lil Wayne så är jag glad igen, ganska lätt att få mig glad nu när jag tänker efter haha.
Måste bara säga att Alle är min bästa bror! Han har jämnt på min sida och jag kommer alltid älska honom.
Det roliga är att när vi bråkar så kan vi inte bråka mer än fem minuter innan vi blir vänner igen, han är allt <3



Alla hjärtans dag, alla mina älsklingar ha det bäst idag!


Kommentarer
Postat av: Gania

Hahhah myysigt :D Smilkshake kanske du gjorde :D

2009-02-14 @ 21:14:05
Postat av: Anonym

ser ut som värsta klubb hemsidan får man komma ;)

2009-03-08 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0