Fredag den trettonde!

Jag har inte haft någon otur alls idag, fått in mina linser nu och allt. Ska ta kort lite senare och lägga upp så får ni se!
Det ända jag inte fått gjort idag är att färga mitt hår, men det är direkt ingen otur. Det får bli av imorgon istället.
Bara för att det är fredag den trettonde så har jag fått en sån lust att se den nya skräckfilmen Fredag den trettonde som är på bio nu!
Inte den där gamla versionen som är från 80-talet eller vad det nu är. Den är bara .. Nej usch den är inte alls bra.
Men själva handlingen är bra så det är skitbra att dom gjort en ny version av den och nu när vi är i 2009 och allt så lär den ju va riktigt läskig, vilket jag älskar. Jag älskar ju skräckfilmer!
Här är iallafall trailern på den, vill verkligen se den!


Kommentarer
Postat av: alleyzeonme

den e sjukttt bra :D<33333333

2009-02-14 @ 14:53:52
Postat av: Gania

Jahaja,själv skulle jag aldrig våga se den! :O hehe , sånna här skräckisar med barnvisor i bakgrunden och sånna här tex nu med dendär hockeymasken gör någon extra piff i det hela så att det blir omöjligt att se den för mig ! ;D kram

2009-02-14 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0