En liten längtan tills imorgon

Har precis duschat klart nu och ska strax gå och lägga mig. Jag har faktiskt bestämt mig att försöka komma tidigare i säng idag eftersom jag varit så himla trött hela veckan.
Brukar oftast inte lyckas att lägga mig tidigare men nu känner jag faktiskt att jag kommer klara det haha.
Juste för typ första gången så längtar jag till skolan imorgon, eller ja inte direkt skolan men onsdag är min tidigaste dag så är ganska så glad att det är onsdag imorgon!
Men det jag längtar till egentligen är till efter skolan för då ska jag och Tsenat gå runt i solna centrum och kolla på massa grejjer, kanske handla något kul och typ äta på mc donalds. Kommer nog bli kul =)
Ska iallafall ta min löpande katt och min andra lilla kattunge och gå och lägga mig. Trots att ena mjauar som fan efter en katt kille så har hon iallafall lugnat ner sig om man jämnför med dom tidigare dagarna.
Godnatt iallafall, and sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0