Burn, burn, burn!!

Fyfan va glad jag är nu asså! Jag var i hemköp tidigar ikväll och sen och när jag kommer in i affären så ser jag Burn, min älskade energi dryck Burn som dom typ tidigare tagit bort!
Asså jag blev så jävla glad över att dom över huvudtaget fått tillbaka den igen.
Men vad jag inte såg på en gång var att det inte var den vanliga 250 ml burken .. Nej! Burn har precis gjort en större burk, 500 ml! Och där stod den jävla burken framför mig!
Är så jävla glad så det finns inte. Köpte tre stycken på en gång till inattl, och sanna mina ord jag kommer gå och köpa Burn varje dag där!      

                                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Ferida

va gott! visste inte att burn fått större burk :)

2009-02-07 @ 01:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0