Araber, araber ..

Är jätte trött idag asså, somnade nyss på soffan men vaknade av Glamour som var, eller fortfarande är på tv.
Idag efter skolan gick jag och Felicia till lilla tobaks affären för att köpa klubbor, och jag vet inte varför men fick lust att prova dom där stora klubborna för tre kronor istället för dom vanliga för en krona. Och när jag går till den där killen för att betala så håller han på att driva som han alltid gör med alla. Sa typ: Aha så nu är det stora som gäller, du kan ju få öva på något annat om du vill. Felicia typ dog av garv, men asså det ända jag tänkte var tönt, vilken tönt.
Senare påvägen hem med Felicia så ser jag hur tre riktiga araber börjar komma emot oss. Och asså det här var inte lixom araber som bott i sverige ett tag, nej dom här var riktigt importerade!
Precis när jag och Felicia går förbi dom säger ena killen med största brytningen: hallå tjejer, den andra säger precis efter: hur mår ni tjejer? och den tredje drar en busvissling  och redan innan så hade jag sagt till Felicia att det där var riktiga araber, jag visste att dom skulle börja snacka eller kolla för jag vet hur dom funkar.
Asså från tusen mils avstånd jag visste ändå haha. Och få inte fel uppfattning nu för jag har massor med araber i min klass och jag älskar dom alla! Så dom tar inte illa upp för dom fattar hur araber är, och just dom där var ju typ .. Ja hållkäften lixom hah ..

Kommentarer
Postat av: tsenat

hehe mkt händer när jag inte e där ;-)

2009-02-05 @ 19:18:55
Postat av: nadia

du skulle varit med, riktiga importer asså :P

2009-02-05 @ 19:21:09
URL: http://ohnadia.blogg.se/
Postat av: mohammed

du kanske borde satsa på dom dära araberna?;)

<3

2009-02-05 @ 22:03:36
Postat av: doriiina den fiiina

nadia ska du joina mig, ska bli hitler och utrota alla såna äckliga importer till koncentrationsläger hahaha :D

2009-02-05 @ 23:17:07
Postat av: Carro

Haha men gud vad roliga dom är

2009-02-06 @ 10:53:50
Postat av: PEELINA DEN FINA

HAHAAH DORINAA KÄFTEEEN BARA

2009-02-06 @ 17:36:36
Postat av: Felicia

Hahah! XD

var inte det kineser? XD :P

2009-02-07 @ 00:17:04
Postat av: Anonym

HAHA fillan :D

2009-02-07 @ 02:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0