Är jätte, jätte stressad

Är jätte stressad nu, har inte ens packat något än och jag ska upp tidigt imorgon. Kommer aldrig orka så jag får väl låta bli att lägga mig över huvudtaget inatt. Men det blir nog bäst så för jag kommer inte kunna somna iallafall.
Jag fick iallafall gå till solna centrum två gånger idag! Följde med mamma och brorsan för att hämta ut pengar och nu kommer vi till det orättvisa. Min bror fick ta ut tio tusen till sig själv bara, min mamma tog ut femton tusen men hon sa att vi skulle dela på pengarna.
Alltså det där kommer aldrig funka min mamma är ju som en 15 åring när det handlar om pengar och nu ska jag dela med henne? Hon kommer ju köpa allt åt sig själv. Men jag säger bara får inte jag allt jag pekar på nu när vi reser då blir det krig haha!
Iallafall på bara den här dagen har min mamma bränt fem tusen .. Och på vad? Ah det vet varken hon eller jag.
Vi försökte komma fram till det men det gick ingen vidare bra alls. Så då fick vi gå ner till solna centrum igen eftersom hon skulle gå och köpa lins vätska så tog hon också ut mer pengar.
Aja, måste duscha nu och sen måste jag faktiskt packa! Få se om jag hinner skriva något senare, men det kommer jag nog göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0